Assimilate (2019)

Alternatieve titel: Replicate

Horror / Thriller

geregisseerd door John Murlowski
met Joel Courtney, Calum Worthy en Andi Matichak

De drie vrienden Zach, Randy en Kayla maken een videoserie die ze uitzenden op het internet. Ze hebben het vermoeden dat hun buren vermoord zijn en dat iets of iemand bezit genomen heeft van hun lichamen. Het drietal besluit de zaak nader te onderzoeken en gebruikt het als onderwerp voor hun videoserie.

• vanaf donderdag 26 september te koop op dvd

avatar van Shadowed
Matichak

ik niet

avatar van Glacius
Zeer matig op alle vlakken. De amateurisme druipt er vanaf.

avatar van janbk
Ik vond m eerlijk gezegd wel aardig. Niet hoogstaand, maar een goede wegkijker

avatar van barcam
De Aldi versie van The Invasion of the Body Snatchers.
Amateurisme ten top, totaal ongeloofwaardige karakters en onnozele speciale effecten.