13 Graves (2019)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door John Langridge
met Kevin Leslie, Morgan James en Jacob Anderton

Op bevel van hun baas brengen twee doorgewinterde huurmoordenaars hun nieuwste slachtoffer naar de 'maffia begraafplaats' die ze al enkele jaren gebruiken. Wanneer het slachtoffer ontsnapt en hen geen andere keuze laat dan op hem jagen door het omringende bos, zijn ze al snel hopeloos verloren. Als de avond valt ontdekken ze een duistere en angstaanjagende waarheid over het uitgestrekte bos - en de jagers worden de opgejaagde als ze merken dat ze worden gestalkt door een eeuwenoude, bovennatuurlijke kracht.

avatar van Rickyman
Ik verwachte al niet zo veel van dit filmpje, maar het verhaal klonk wel interessant.
En ja, de kibbelende gangsters die door de bossen dwalen waren erg vermakelijk om te zien en enkele momenten zijn nog best creepy..
Heel bijzonder werd het uiteindelijk niet, maar vervelen deed het ook weer niet.