Hollow Point (2019)

Actie

geregisseerd door Daniel Zirilli
met Luke Goss, Dilan Jay en JuJu Chan

De charismatische Hank Cormac is een advocaat en burgerwacht die een team van misdaadbestrijders leidt. Het team voert tegen de criminelen die hun stad teisteren een privéoorlog. Wanneer de vrouw en dochter van dokter Nolan Cooray worden gedood bij een vuurgevecht, blijkt het juridische systeem te falen. Nolan sluit zich aan bij Hank en zijn crew om wraak te nemen.

avatar van mixmaster
Matige B-film met slecht acteerwerk en slap verhaaltje.

Duidelijk een ''low budget film''

avatar van schumacher
Ik sluit mij aan bij mixmaster.

Duidelijk.....ik weet genoeg

avatar van f2sputnik
Duidelijk inderdaad... niet gaan kijken en je tijd aan betere films besteden.
Bedankt voor de informatie.

avatar van Pastaman
Bestaat er slechter dan dit?
Wat een slechte film/

avatar van Brabants
Hollow Point blinkt ijzersterk uit binnen een feit. Elke film waarin Luke Goss onderdeel vanuit maakt is minimaal B niveau of slechter. Dit was echt wel het dieptepunt.

avatar van Grindhouse62
Dat dit een low budget B-film is van 13 in een dozijn is duidelijk en dat de film inhoudelijk al meerdere malen is gedaan, klopt ook. Maar dat maakt de film er zeker niet minder om en is voor mij als liefhebber van o.a. B-films genietbaar. Hij krijgt geen voldoende van mij, maar wel een vette 2.5