Hollow Point (2019)

Actie

geregisseerd door Daniel Zirilli
met Luke Goss, Dilan Jay en JuJu Chan

De charismatische Hank Cormac is een advocaat en burgerwacht die een team van misdaadbestrijders leidt. Het team voert tegen de criminelen die hun stad teisteren een privéoorlog. Wanneer de vrouw en dochter van dokter Nolan Cooray worden gedood bij een vuurgevecht, blijkt het juridische systeem te falen. Nolan sluit zich aan bij Hank en zijn crew om wraak te nemen.

avatar van Brabants
Hollow Point blinkt ijzersterk uit binnen een feit. Elke film waarin Luke Goss onderdeel vanuit maakt is minimaal B niveau of slechter. Dit was echt wel het dieptepunt.