Lego Hero Factory: Rise of the Rookies (2010)

Animatie / Familie

geregisseerd door Mark Baldo
met de stemmen van John Schneider, Henry Winkler en Eric Christian Olsen

In de Hero Factory worden de allersterkste helden gebouwd met maar één doel: het universum beschermen tegen het kwaad. Onder leiding van Stormer, de aanvoerder van het Alpha Team, en vechtersbazen Bulk en Stringer nemen de nieuwelingen Furno, Breez en Surge het op tegen gemene wezens, zoals Corroder de zuurspuwer, Rotor met zijn gevaarlijke rotorbladen en de agressieve scherpschutter Xplode. Maar deze schurken zijn niet alleen. Een corrupte crimineel, vroeger een van de helden van Stormer, is hun baas; hij dreigt de Hero Factory te vernietigen en zo het onheil over de Melkweg af te roepen.