The Car: Road to Revenge (2019)

Actie / Horror

geregisseerd door G.J. Echternkamp
met Grant Bowler, Kathleen Munroe en Martin Hancock

In een stad waar misdaad en corruptie aan de orde van de dag zijn wordt een gewetenloze officier van justitie op beestachtige wijze vermoord. Hij wordt uit een gebouw gegooid en valt op zijn nieuwe auto. Na een tijdje komt de auto echter tot leven en neemt hij wraak op de criminelen die zijn eigenaar vermoord hebben.

Meestal als Hansikwal als eerste een film gezien heeft en dus automatisch en te hoog cijfer heeft gegeven zijn het heel slechte films. Daarom ga ik deze dan maar overslaan. @beheerders hier , kunnen jullie deze kwal niet gewoon blokkeren.

avatar van hrdcr-hooligan
Wat een bagger film, slecht acteerwerk en het verhaal slaat nergens op... Zonde van de tijd.

Toch maar wel gekeken. was dus idd niet echt best. 1.5 ster

avatar van mikey
the car?? een reboot?

avatar van mcdaktari
Wat een flauw verhaaltje is dit dan zeg. Gewoon overslaan.

gezien de meningen hier boven weet ik genoeg.

Bij de bad guys moest ik meteen denken aan de extravagante types uit "Polar". Die waren echter wél te pruimen. De film na een klein half uur af gezet. Daarom 1 sterretje.

Ik heb 40 jaar geleden de horror film the car in de bioscoop gezien en die heeft indruk gemaakt. De mystiek en opgebouwde spanning van een enge door demonen bezette auto zorgde voor kippenvel en rillingen over mijn rug. Deze film is een slap aftreksel. Ik heb hem wel helemaal afgezien en dat is al 1 point waard. ?

avatar van mixmaster
Het origineel uit 1977 is een legendarische film, deze film komt niet eens in de buurt .

avatar van Grindhouse62
Een 13 in een dozijn actiefilm met veel grof geweld. Kijkt lekker weg. Maar Christine uit 1983 van John Carpenter was stukken beter.

avatar van umbra
Keek nog lekker weg dit actiefilmpje met op hol geslagen auto ? Niks mis mee, heb me geen seconde verveeld.

avatar van schumacher
Middelmaat filmpke.
Hier en daar eens een gave scene maar voor de rest njah. B-film.