The Last Laugh (2019)

geregisseerd door Greg Pritikin
met Chevy Chase, Richard Dreyfuss en Andie MacDowell

Talentmanager en weduwnaar Al Hart werkt na 50 jaar nog een keer samen met zijn voormalige klant Buddy Green. Buddy heeft een veelbelovende carrière als stand-up comedian opgegeven om een gezin te stichten. Al overtuigt Buddy om nog eenmaal een tournee langs stand-up comedy-evenementen te ondernemen. Ze herenigen en onderweg onstaat tussen de twee mannen een buitengewone vriendschap. Ze krijgen een impuls om hun levensopvattingen te heroverwegen, terwijl ze samen reizen.

Vanaf 11 januari op Netflix

avatar van Alexander1900
Ik ben benieuwd.

Tegenvallende film waarin een bejaarde impresario een tour boekt met zijn allereerste cliënt van vroeger Het verhaal weet niet te boeien en kabbelt maar een beetje voort. En ondanks dat er ook wat stand-up comedy in zit, valt er maar bar weinig te lachen. Uiteraard is het wel even leuk om Richard Dreyfuss en Chevy Chase te zien, maar dan liever in een iets betere film. Ook de muziek in de film is niet bepaald goed te noemen.

avatar van Pazmaster
Best aardig en vooral leuk om de oude rotten weer eens aan het werk te zien. Hilarisch wordt het niet maar er zitten hier en daar best wat leuke scènes in. Een leuk feel good filmpje met een snufje nostalgie.

avatar van Elchapo
Het is niet zo dat je kan zeggen: goh,dit is lachen zeg.........maar vooral het gegeven dat het gaat om de vergane glorie,het ouder worden,de acceptatie ervan.de wens om nog 1 keer te vlammen als stand-up comedian en de uitgerangeerde manager geven de film een diepere betekenis,en chase/dreyfuss spelen dit goed.ook andie mcdowell die ik als puber zag als een heerlijke vrouw mag er nog steeds wezen........3.5 stars.

avatar van Chelsea94
Verschrikkelijk saai