Lazarat (2019)

Alternatieve titel: The Brave

Actie / Thriller

geregisseerd door William Kaufman
met Armand Assante, Louis Mandylor en Igor Jijikine

Een Albanese stad staat bekend om de productie en handel in drugs. Criminaliteit en corruptie vieren er hoogtij. Een elitegroep politieagenten is er op weg om de oorlog tegen de lokale politie te beëindigen.

avatar van schumacher
Ik moet echt een slechte dag hebben vandaag: 3de film die ik bekijk, de 1ste die ik zag binne de 15 min afgezet, de 2de alleen uitgekeken doordat de acteurs het goed deden en de 3de deze film hier ook vrij snel afgezet, ik had er geen zin meer in om nog eens 75 min vol te maken. Geen aanrader dus, b-film, uiteraard gebeurt er wel het ene en ander maarja, je kan het al raden hoe deze alweer in elkaar steekt, slecht verhaal, hangt niet samen, slecht acteren enz...

avatar van Dim67
Tja soms zie je aan de poster al hoe laat het is

avatar van Left4Dead
Oei...... dit is wel erg slordige filmmakerij zeg.

avatar van hader
Vond het een verbazend goede film. Roemenië? Dat verwacht je toch niet. Het is keiharde politie/criminele film die Hollywood waardig zou zijn. (Hollywood heeft er wel in meegewerkt) Het verhaal was zo duidelijk als wat, en de acteurs deden het niet bepaald slecht.

Het is wel een diarree van geweld. Aan het einde vond ik het wel een beetje ongeloofwaardig worden. Vallen zoveel agenten met kogelvrije vesten om. Niet iemand die gewond raakt. Zelfs als je armor piercing bullets zou gebruiken, is de precisie ongeloofwaardig. Verder vond ik het opgraven van Armand een minpunt. Er zijn andere acteurs die het beter doen. Dit hebben ze gedaan om aansluiting te vinden met de filmwereld. Vindt ik daarom wel een dikke 3 waard. Geen enkel moment gaat het je vervelen.

Er komen meer professionele films uit de regio. Vond Börsü ook zo'n film. Turkse film, met diepgang in de personages.

avatar van filmkul
Aardige genre film. De film moet het niet hebben van het verhaal, dat echt waardeloos is. En dan ook nog een zeer voorspelbare twist...nee, deze film moet je gewoon met verstand op nul kijken en dan vermaakt ie je best goed. De actiescenes zien er goed geregisseerd uit. De slotscène is wel erg overdreven, maar niet storend. Het acteerwerk is matigjes. Wel leuk om Assante weer eens te zien. Lekker no brain tussendoortje. 3.0

als armand assante in een film mee doet kan ik je een advies geven en dat is niet kijken die man acteert zo slecht je snapt niet hoe die op het witte doek terecht is gekomen,dat is geen b acteur maar een z acteur