DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis (2018)

1 stem

Animatie / Actie

geregisseerd door Cecilia Aranovich en Ian Hamilton
met de stemmen van Yvette Nicole Brown, Greg Cipes en Teala Dunn

Het is een saaie dag op de Super Hero High school, totdat het "Boek der Legenden" plotseling gestolen wordt. Om het mysterie te ontrafelen moeten Wonder Woman, Batgirl, Supergirl, Bumblebee en de rest van de Super Crew naar de diepte van de oceaan gaan om Atlantis te bezoeken. Daar ontmoeten ze de dieven Mera en Siren, die waardige tegenstanders blijken te zijn.