All the Devil's Men (2018)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Matthew Hope
met William Fichtner, Milo Gibson en Sylvia Hoeks

Een ervaren premiejager wordt gedwongen om naar Londen te gaan om een klopjacht te starten op een verloochende CIA-agent. De jacht loopt echter niet helemaal zoals hij gepland had. Hij belandt in een dodelijk kat-en-muisspel met een voormalige kameraad uit zijn militaire verleden en zijn private leger.

avatar van schumacher
Slecht.

Als onze lieftallige Sylvia Hoeks naar Hollywood is gegaan om dit soort films te schieten, kan ze beter terugkomen naar Nederland. Wereld van verschil met haar Blade Runner personage. Wellicht had ze geld nodig om de huur te betalen.

Actiefilm van het B-film niveau zonder verhaal, met geen diepgang in de karakters en dialogen nog slechter dan de GTST-achtige TV-soaps. Gewoon wat schiet/aktie scenes aan elkaar geplakt met niets toevoegende scenes ter opvulling. Totaal ook niet vernieuwend. Slecht bedacht en nog slechter gejat.

Die William Fichtner is ook aan lager wal geraakt als ie alleen nog maar bijrollen scoort in dit soort films.

Vader Mel Gibson hoeft hier niet trots te zijn op zijn zoon (Milo).

avatar van Left4Dead
Daar het nog redelijk begint, het uitmond op een saai en repeterend gebeuren.
Pief paf poef en niet veel meer, maar er zijn vele veel slechter gemaakt.
Een lauwe 2,5** pis ik er tegen aan.

avatar van mixmaster
Left4Dead schreef:
Daar het nog redelijk begint, het uitmond op een saai en repeterend gebeuren.
Pief paf poef en niet veel meer, maar er zijn vele veel slechter gemaakt.
Een lauwe 2,5** pis ik er tegen aan.

Precies wat ik er ook van vind !!!

avatar van cor1946
Lekkere actie film niks mis mee. Ondanks die Hollandse muts.

avatar van boemboem27
Erg veel hetzelfde heen en weer geschiet .
Matig rolletje van Sylvia Hoeks.
Nog mindere rol van William Fichtner.
Dan heb de de "grotere namen" op de poster wel
Weer gehad.
Nietszeggend zeer voorspelbaar aktiefilmpje waarbij de telefoon een irritant hoofdrolletje speelt.

Niet bijzonder, jaren tachtig niveau eigenlijk, inclusief de actiescènes, vrij inspiratieloos knal- en schietwerk. Mager, maat ook niet zodanig dat je er ergernissen aan overhoud, gewoon onopvallend werkje. Even vlak als het spel van hoofdrolspeler Gibson, denk dat pappa Mel deze rol van zwijgzame terminator een stuk indrukwekkender had ingevuld. Geen jongen dus die in de voetsporen van zijn vader gaat treden, wat dat betreft zal dit obscure werkje voor Hoeks minder een doodsteek betekenen. Ze doet het vrij aardig als bitchy opdrachtgeefster voor wie je gaandeweg toch wat piëteit voelt. In de toekomst wat kritischer zijn aangaande de scripts die ze aanvaard en het komt goed met Sylvia Jammer dat Fichtner weinig te doen krijgt, redelijke bijrolacteur die dit nog wat meer had kunnen laten lijken, maar verkeerde inschatting van de makers om hem zo vlug uit het verhaal te laten verdwijnen.