DC Super Hero Girls: Intergalactic Games (2017)

Alternatieve titel: DC Super Hero Girls: Intergalactische Spelen

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Cecilia Aranovich
met de stemmen van Teala Dunn, Anais Fairweather en Grey DeLisle

Wonder Woman, Supergirl, Batgirl en hun superheldenvriendinnen doen mee aan de Intergalactische Spelen: een vriendelijke competitie met als doel vrede te brengen in het hele universum. Ze moeten het onder andere opnemen tegen het team van de Korguar Academy en de Female Furies. Het superheldenteam ontdekt echter een nog grotere uitdaging buiten de competitie: één van de teams heeft een sinistere reden om mee te doen aan de Spelen.

avatar van mjk87
Geen idee wat dit was, is dit voor kleine kinderen bedoeld ofzo? Verhaal begint enorm rommelig waarbij ik dacht iets gemist te hebben. Dit leek ook eerder op een aflevering uit een serie, zowel qua verhaal als vreselijk lelijke goedkope animatie en weinig verheffend stemmenwerk. Verder een verhaal dat nergens op slaat eigenlijk, wat saaie schurken en 77 minuten die ellenlang duren. 0,5*.