Social Animals (2018)

geregisseerd door Theresa Bennett
met Noël Wells, Josh Radnor en Carly Chaikin

Zoë (Noel Wells) is stoned, gebroken en vastgelopen in een reeks van onenightstands. Terwijl ze haar falende zaken probeert te redden wordt ze voor het eerst verliefd, op Paul (Josh Radnor). Er is echter één probleem, Paul is getrouwd met Jane. Gaandeweg leert ze wat volwassenheid werkelijk betekent.

avatar van schumacher
Der zal wel een publiek voor zijn voor deze film, ik behoor er alvast niet bij.
Zo saai dat ik het afgezet heb.

avatar van Pazmaster
Afgezien van een tweetal grappige scènes is er niet veel aan. Noël Wells vind ik geen leuke actrice en Josh Radnor speelt een zelfde soort nerdy type als in "How I Met Your Mother". De enige die nog een klein beetje grappig uit de hoek weet te komen is Fortune Feimster, maar ook dat is niets om over naar huis te schrijven. Voor mij geen films met Wells meer voorlopig.

avatar van keimpeS
Noël Wells best een leuke actrice, alleen deze film viel erg tegen. Het moet een komedie zijn maar de humor is te geforceerd en het ligt er allemaal te dik bovenop. Het is zo’n komedie waarvan er al zovelen zijn en dan zekers niet de beste. Het komt over als een serie met de speelduur van een film.