Crypto (2019)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door John Stalberg Jr.
met Beau Knapp, Alexis Bledel en Luke Hemsworth

Crypto draait om een jonge agent, Martin, die onderzoek doet naar witwaspraktijken. Hij krijgt de opdracht om een web van corruptie en fraude te onderzoeken in zijn afgelegen woonplaats in New York. Hij keert terug naar zijn woonplaats, waar hij ontdekt dat zijn vader en broer strijden om hun familieboerderij in een veranderende economische wereld te behouden. Martin komt al snel in een gevaarlijke onderwereld terecht die bevolkt wordt door een mysterieuze kunsthandelaar, een enthousiaste liefhebber van crypto's en een corrupte boekhouder die werkt voor meedogenloze klanten.

avatar van DreamTech
goeie spannende thriller ga niets verklappen de omschrijving zegt precies goed waar het om draait had er niet veel van verwacht maar verassend werd de film steeds beter !!

avatar van schumacher
Nog een leuk filmpke, beetje speciaal, zeer zeer trage film maar wel lekker opbouwend dat wel.
Acteerwerk kon er nog mee door.
In het begin had ik zoiets van hm, ik vrees dat dit niks zal worden maar de film blijft wel in stijgende lijn.
Verwacht er nu niet teveel van, gewoon eens leuk om gezien te hebben.

avatar van Pazmaster
Magere thriller met een slappe cast en een onbeduidende bijrol van Russell. Heel erg slecht is het nou ook weer niet, het kan slechter, maar het stelt allemaal niet veel voor. Een niemendalletje.

avatar van barcam
Spannende thriller vol onwaarschijnlijkheden maar acteurs maken veel goed.
Pluspunt is ook de geslaagde bijrol van Kurt Russell.
Snel vergeten maar geen verloren tijd en nerderige sfeer is wel grappig.

avatar van hannes64
Goeie film, vond vooral Hemsworth goed spelen als veteraan.