Song of Back and Neck (2018)

geregisseerd door Paul Lieberstein
met Paul Lieberstein, Rosemarie DeWitt en Clark Duke

Fred komt zelden de dag door zonder op de grond te vallen vanwege een verlammende pijn. Bovendien wordt Fred door niemand serieus genomen en staat een jongere partner klaar om zijn baan bij het advocatenkantoor van zijn vader over te nemen. Maar wanneer de mooie Regan binnenstapt, op zoek naar een echtscheidingsadvocaat, vormen de twee al snel een band. Ze stelt voor dat hij een acupuncturist bezoekt. Die ontdekt dat Fred een nogal uniek talent heeft.