My Christmas Inn (2018)

Romantiek

geregisseerd door Peter Sullivan
met Tia Mowry-Hardrict, Rob Mayes en Jackée Harry

Jen Taylor werkt voor een reclamebedrijf in San Francisco en staat op het punt promotie te maken. Haar leven krijgt echter een onverwachtse wending, wanneer haar tante sterft en Jen een herberg erft. Ze begeeft zich naar Alaska om de herberg te bekijken en ontmoet er de aantrekkelijke advocaat Steve Anderson. Jen vraagt zich af of hij misschien de ware voor haar is en of ze in Alaska wil blijven.