A Christmas in Tennessee (2018)

Familie / Komedie

geregisseerd door Gary Yates
met Rachel Boston, Patricia Richardson en Caroline Rhea

Allison erft haar vader zijn oude bakkerij in White Pines, Tennessee, een klein dorpje bij de Smokey Mountains. Haar moeder Martha helpt in de bijbehorende winkel en met het opvoeden van Allisons jonge dochter, maar ze is nog steeds niet over het verlies van haar man heen. De bakkerij lijdt echter verlies, totdat de mysterieuze mevrouw Claus verschijnt met een enorme bestelling. Er ontstaan echter nieuwe problemen, wanneer zakenman Matthew en zijn partner alle bedrijven in de buurt, waaronder de bakkerij, willen opkopen en slopen om plaats te maken voor een resort annex winkelcentrum.

avatar van Mr. Chiel
Je moet kerstfilms wel erg leuk vinden als je dit kijkt... Bij de meeste Hallmark tv-films weet je al binnen 2 minuten dat het rommel is. En kun je het afzetten. Dit keer was het begin best oké, best komisch ook. Na 1 uur ben je er klaar mee en kijk je de laatste 20 minuten af omdat je al een uur kijkt. Iets met een dorpje, bakkerij, iemand die alles wil kopen en stout is, tot inkeer komt en dan lief is. En dan nog wat mensen die verliefd worden. Weer genoeg Hallmark-kerstfilms voor dit jaar!