Once upon a Christmas Miracle (2018)

geregisseerd door Gary Yates
met Aimee Teegarden, Brett Dalton en Lolita Davidovich

Heather Krueg hoort vlak voor de kerstdagen dat zij dringend een levertransplantatie nodig heeft. Het blijkt moeilijk om een donor te vinden en Heather is compleet verrast wanneer de vreemdeling Chris Dempsey de helft van zijn lever aan haar wil donoren. Voor en na de transplantatie leren Heather en Chris elkaar kennen en ontstaat er een bijzondere band.

Om een beetje in de juiste stemming te komen pik ik ieder jaar rond deze tijd toch wel een zoetsappige kerstfilm mee. Zoals het een echte Hallmark betaamd is het een film met mooie, blije mensen én een mierzoet verhaal over romantische verwikkelingen rondom een levertransplantatie. Af en toe dreigt de glazuur weliswaar van je tanden te springen, maar bijzonder is wel dat het verhaal geïnspireerd is door de waargebeurde ervaringen van een koppel. Mede daardoor helemaal niet slecht binnen het genre kerstfilms.

avatar van clubsport
Wel knap om in stage 4 leveraandoening te zitten , maar echt ziek zie je haar geen moment zijn .
Maar goed laat ik geen zuurpruim zijn , je weet wat je van dit soort films kan verwachten , maar toch
een beetje meer realisme mag er toch wel inzitten want het bleef nu wel heel erg braaf zo .
Waar hallmark wel heel goed in is is de aankleding van vooral de kerstsfeer , die is heel mooi gedaan .