A Veteran's Christmas (2018)

Canada
Romantiek

geregisseerd door Mark Jean
met Eloise Mumford, Sean Faris en Mary Long

Grace Garland is oorlogsveteraan en heeft de nodige onderscheidingen gekregen. Na een missie van enkele uren in Afghanistan keert zij huiswaarts. Tijdens de missie ging Grace op zoek naar geliefde partner, die in Afghanistan verdween. Over enkele weken is het Kerstmis, maar Grace heeft er geen zin in. Ze strandt in het plaatsje River's Crossing en de lokale rechter, genaamd Joe Peterson, biedt haar een verblijfplaats op zijn terrein aan.