The Christmas Train (2017)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Ron Oliver
met Kimberly Williams-Paisley, Dermot Mulroney en Danny Glover

Het is bijna Kerstmis. Journalist Tom Langdon reist per trein van Washington D.C. naar Los Angeles. Hij gaat er de kerstdagen doorbrengen. In de trein ontmoet hij Max, een filmproducent, en zijn protegé Eleanor. Daarnaast ontmoet Tom Agnes, een vrouw die veel over zijn werk lijkt te weten. Tijdens de reis krijgt Tom na lange tijd weer te maken met de liefde.