KuToppen (2018)

Noorwegen
Animatie

geregisseerd door Lise I. Osvoll
met de stemmen van Marit Andreassen, Oda Osvoll Avatsmark en Mats Eldøen

Het jonge kalf Klara droomt ervan een grote ster te worden. Ze wordt uitgenodigd op de hoeve van haar vader. De os Mosk is volgens Klara's moeder een talentvolle rockster, maar wanneer Klara arriveert ontdekt ze dat haar vader slechts een gewone boer is.

• Vanaf 14 maart in de bioscoop

Vanaf 14 maart 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van sinterklaas
Ik las KutKoppen.