Merry Christmas, Baby (2016)

Familie

geregisseerd door Rhonda Baraka
met Malinda Williams, Victoria Rowell en Karon Riley

Marci is net gestart met haar eigen bedrijf dat evenementen organiseert. Ze is daarnaast druk bezig met de voorbereidingen voor het eerste kerstfeest van haar baby. Als haar bedrijf echter een slechte start heeft en haar familieleden hun eigen problemen hebben, lijkt de kerstperiode niet zo te gaan als gepland. Marci zet echter alles op alles om iedereen een fijne kerst te geven.