A Baby for Christmas (2015)

Familie

geregisseerd door Rhonda Baraka
met Malinda Williams, Victoria Rowell en Kristoff St. John

Het is bijna Kerstmis, maar niemand van de familie Chandler is nog in de kerststemming. Marci en Blair zijn geobsedeerd door hun aankomende ouderschap, Myra en Donald zijn inmiddels met pensioen en voelen zich nutteloos en Elizabeth zet alles op alles om een promotie op haar werk binnen te slepen. Stephanie heeft net een relatie met Lawrence, maar hij kan niet kiezen tussen haar of zijn werk als missionaris. Alles wijst erop dat kerst wordt overgeslagen dit jaar, totdat een groep kinderen van het weeshuis de familie Chandler helpt herinneren dat het kerstfeest meer inhoudt dan cadeaus inpakken en koekjes bakken.