7 Uczuc (2018)

Polen
Komedie / Drama

geregisseerd door Marek Koterski
met Michal Koterski, Marcin Dorocinski en Katarzyna Figura

Adam heeft problemen met zijn volwassenheid. Angst, woede, verdriet, vreugde, afkeer, jaloezie, schaamte: de zeven emoties waren moeilijk vast te stellen door Adam toen hij een kind was. Om de kwaliteit van zijn volwassen leven te verbeteren besluit hij terug te keren naar zijn - niet noodzakelijk zorgeloze - jeugd en leert hij de zeven emoties te omarmen. Het wordt een extreem onvoorspelbare reis naar het verleden met veel hilarische, maar ook ontroerende herinneringen.