Elliot: The Littlest Reindeer (2018)

Alternatieve titel: Elliot - Het Kleine Rendier

Canada
Animatie / Familie

geregisseerd door Jennifer Westcott
met de stemmen van Josh Hutcherson, Samantha Bee en Martin Short

Op 21 december kondigt Blitzen zijn pensioen aan. Hierdoor krijgt het paard Elliot de kans om zijn levensdroom waar te maken: een plekje krijgen op de slee van de Kerstman. Hij heeft hiervoor drie dagen. Elliot en zijn vriendin Hazel gaan op pad en leren tijdens hun reis in zichzelf te geloven.

avatar van badfans69

Film Review: ‘Elliot: The Littlest Reindeer’ - Variety

Production: Double Dutch International production

avatar van Mr. Chiel
Kinderfilm met gelukkig de nodige humor. Op het eind duurt het allemaal nét wat te lang.

avatar van Brabants
Elliot: The Littlest Reindeer is een film met mooie animatie en leuke karakters. Helaas worden deze karakters en het platform niet goed uitgewerkt tot een krachtig verhaal. Alles is behoorlijk slaapverwekkend. Kost moeite om dit te doorstaan.