Automatic at Sea (2016)

Australië / Verenigde Staten / Denemarken
Avontuur / Drama

geregisseerd door Matthew Lessner
met Breeda Wool, David Henry Gerson en Livia Hiselius

In een opwelling accepteert Eve, een Zweedse reizigster, een uitnodiging van Peter om op zijn privé-eiland voor de kust van New England op vakantie te gaan. Omdat een reeks onverwachte vertragingen verhinderen dat andere gasten aankomen, ontdekt Eve dat ze weinig gemeen heeft met de steeds grilliger wordende Peter. Gaandeweg heeft ze minder oog voor de idyllische natuurlijke schoonheid van het eiland en komt ze terecht in een staat van surreële beleving onderbroken door bizarre visies en dimensionale verschuivingen.