Becoming Mike Nichols (2016)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Douglas McGrath
met Mike Nichols en Jack O'Brien

Mike Nichols overrompelde het publiek meer dan zes decennia met een rijk en gevarieerd oeuvre. Slechts vier maanden voordat hij stierf, sprak Nichols tijdens een stel interviews met zijn naaste vriend en collega Jack O'Brien over het begin van zijn carrière, waaronder over zijn samenwerking met Elaine May, zijn regie van twee Neil Simon theaterklassiekers en zijn bejubelde speelfilmdebuut: 'Who's Afraid of Virginia Woolf?,' en de film die daarop volgde: 'The Graduate'.