• 8.303.451 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Adam Collins en Luke Radford

Met onder meer: Adam Collins

Plot Outlawed

Jake, een voormalig commando die voor de Koninklijke Marine werkte, heeft er moeite mee een normaal leven te leiden. Hij wordt benaderd door zijn ex-vriendin Jade Roberts. Haar vader stierf een mysterieuze dood en Jade wil zijn dood tot op de bodem uitzoeken. Jake besluit haar te helpen, maar belandt al vlug in een web van corruptie.

imageimageimageimage

avatar van deRappe

deRappe

Nah....helemaal niks van verwacht.....een niemandalletje dacht ik.....maar ik vond het al met al nog een behoorlijk top actie filmpje! Best een aanrader eigenlijk!

avatar van macrobody

macrobody

Helemaal niets van verwacht en dat was het ook niet. Wat wil je als het een hobby projectje is van ene Adam Collins, hij was zelfs de location manager wat denk ik zoveel betekent als dat we ook bij hem thuis waren.

Gevechten waren in A-team stijl waar de 'bad guys' niets konden raken en zelf graag in het vizier van de tegenstander sprongen. Acteren was twijfelachtig, verhaal standaard en vertelwijze van hak op de tak. Nee, Adam moet nog heel wat leren.

avatar van Bostaf

Bostaf

Op basis van deze trailer geef ik alvast 3 sterren. Mocht de film mij tegen- of meevallen, zal ik de waardering aanpassen.

avatar van Rudie

Rudie

Op basis van deze recensie op de trailer van deze film, geef ik alvast 1 ster. Mocht de film mij tegen- of meevallen, zal ik de waardering aanpassen.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2005 berichten

Matige actiefilm, waarin overbodig te wel wordt gevuld en respectievelijk redelijk wat actie. Maar daar staat wel tegenover dat er voldoende naakte schoonheden de revue passeren. Het was het net niet. 2.0 van mij.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke aktiefilm dat voor een keertje is te doen.

avatar van AniSter

AniSter

Zelden zo'n amateuristische zooi gezien. En wat een tempo en pauzes in die dialogen en schietpartijen. Acteurs? Helaas geen enkele gezien. En als ik bloot wil zien, dan kijk ik wel een natuurfilm....

avatar van FritsHeat

FritsHeat

wat een actie scene op het eind, zeer waardeloos en onrealistisch.