Outlawed (2018)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Adam Collins en Luke Radford
met Adam Collins, Jessica Norris en Ian Hitchens

Jake, een voormalig commando die voor de Koninklijke Marine werkte, heeft er moeite mee een normaal leven te leiden. Hij wordt benaderd door zijn ex-vriendin Jade Roberts. Haar vader stierf een mysterieuze dood en Jade wil zijn dood tot op de bodem uitzoeken. Jake besluit haar te helpen, maar belandt al vlug in een web van corruptie.

• vanaf 23 mei te koop op dvd

avatar van deRappe
Nah....helemaal niks van verwacht.....een niemandalletje dacht ik.....maar ik vond het al met al nog een behoorlijk top actie filmpje! Best een aanrader eigenlijk!

avatar van macrobody
Helemaal niets van verwacht en dat was het ook niet. Wat wil je als het een hobby projectje is van ene Adam Collins, hij was zelfs de location manager wat denk ik zoveel betekent als dat we ook bij hem thuis waren.
Gevechten waren in A-team stijl waar de 'bad guys' niets konden raken en zelf graag in het vizier van de tegenstander sprongen. Acteren was twijfelachtig, verhaal standaard en vertelwijze van hak op de tak. Nee, Adam moet nog heel wat leren.