Decline and Fall (2017)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie
165 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Guillem Morales
met Jack Whitehall, David Suchet en Eva Longoria

Paul wordt van de universiteit gestuurd. Zijn carrière bij de Anglicaanse kerk kan hij nu wel vergeten. Na wat omzwervingen krijgt hij een baan op een privé-school. Daar ontmoet hij Margot, die hem introduceert bij de ‘high society’. Als hij op het punt staat met Margot te trouwen wordt hij gearresteerd vanwege vermeende betrokkenheid bij de handel in blanke slaven.