Neon Heart (2018)

Denemarken

geregisseerd door Laurits Flensted-Jensen
met Victoria Carmen Sonne, Niklas Herskind en Noah Skovgaard Skands

Laura keert terug naar Denemarken na een kortstondige porno-carrière in de VS. Ondanks de video's die online staan, probeert ze haar normale leven weer op te pakken. Niklas, Laura's ex, is een herstellende verslaafde die betekenisvol werk doet: hij draagt de zorg voor twee mannen met het syndroom van Down. Frederik, de tienerbroer van Niklas, is op zoek naar respect als hooligan. Hij wordt door leeftijdsgenoten in moeilijke situaties gebracht en moet zich staande houden in een machowereld vol dikdoenerij.