The Last Note (2017)

Griekenland
Drama / Oorlog

geregisseerd door Pantelis Voulgaris
met Andreas Konstantinou, André Hennicke en Melia Kreiling

Nadat het Griekse verzet, de Partizanen, in 1944 vier nazi's vermoordt, worden Napoleon en talloze metgezellen opgesloten in het concentratiekamp van Kesariani. Ze verduren de dagelijkse Duitse wreedheden en worden geconfronteerd met hun vrouwen en dochters die hen bezoeken, in de hoop van de Duitsers dat ze namen zullen vrijgeven van de daders of anders zullen sterven.