My Dinner with Hervé (2018)

Biografie / Drama

geregisseerd door Sacha Gervasi
met Peter Dinklage, Jamie Dornan en Mireille Enos

Hervé Villechaize genoot vooral beroemdheid vanwege zijn rol als Tattoo, de kleine sidekick van Ricardo Montalban in de serie 'Fantasy Island'. 'My Dinner with Hervé' richt zich op de nadagen van zijn carrière, waarin er een vreemde vriendschap ontstaat tussen Villechaize en journalist Danny Tate tijdens een wilde nacht in Los Angeles. Een nacht die hun leven voorgoed zal veranderen.

Teaser

avatar van Onedin
Prachtige mooie sympathieke film over het leven van deze kleine acteur.
Veel komische momenten ,maar ook dramatische gebeurtenissen uit het leven van Hervé Villechaize .
Wel een voordeel als je de hoofdrolspeler kent uit zijn verleden wat betreft tv serie.