The Oath (2018)

Actie / Komedie

geregisseerd door Ike Barinholtz
met Ike Barinholtz, Tiffany Haddish en John Cho

Een progressieve nieuwsjunkie en zijn vrouw, Chris en Kai genaamd, komen er achter dat burgers gevraagd worden een belofte- of eedsformulier te ondertekenen waarmee ze loyaliteit betuigen aan de president. Gezien hun idealistische gedachtegoed weigeren ze het formulier dan ook te ondertekenen. Met een 'Thanksgiving Day'-deadline die nadert, de aanwezigheid van sparrende familieleden en het onverwachte bezoek van twee overheidsagenten, lijkt de nationale feestdag volledig te ontsporen.

Fuck you…..fuck you….no fuck you….shut the fuck up......fuck you……..tot zover de trailer van "The Oath"..
Ik sla de film maar over......

avatar van schumacher
Na 25 min afgezet, ik had genoeg gezien.

avatar van Collins
Waku schreef:
Ik sla de film maar over......

Een heel wijs besluit. Veel meer dan dit, heeft de film niet om het lijf.

Net een voldoende,
De eerste 30 min zijn doorbijten maar daarna is er een middenstuk van 40 min dat ik behoorlijk goed vond na dit middenstuk word het hysterisch geroep van beide kanten . Een paar greinzen heb ik gelaten bij deze komedie meer neit zou het ook eerder een drama noemen maar al bij al een 2,5