Like a Boss (2020)

geregisseerd door Miguel Arteta
met Tiffany Haddish, Rose Byrne en Salma Hayek

Mel en Mia zijn beste vriendinnen die reeds jarenlang een cosmeticabedrijf leiden. Ondanks hun verschillende persoonlijkheden is het een erg succesvolle zaak. Dan krijgen ze een verleidelijk aanbod van de befaamde Claire Luna.

Vanaf 27 februari 2020 in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)

Trailer geplaatst

Aardige film. Ook voor mannen maar die zullen wegblijven.

avatar van Graaf Machine
Soms best grappig. Haddish en Hayek zijn goed gecast. Verhaal stelt natuurlijk niet veel voor wat wel gebruikelijk is in zo'n comedy als dit, maar het duurt lekker kort en kijkt best fijn weg.

Grappig dat Ryan Hansen en Jimmy O. Yang hier ook een duo in spelen, net als in Fantasy Island, die ik vorige week zag.

avatar van Grindhouse62
Ik als man vond dit een vermakelijke film en heb mij er prima mee vermaakt.