• 8.299.970 stemmen

Night School (2018)

Komedie | 111 minuten / 116 minuten (extended cut)

Genre: Komedie

Speelduur: 111 minuten / 116 minuten (extended cut)

Geregisseerd door: Malcolm D. Lee

Met onder meer: Kevin Hart, Tiffany Haddish en Rob Riggle

Releasedatum: 11 oktober 2018

Plot Night School

Vroegtijdige schoolverlaters. Ze worden gedwongen om op latere leeftijd de avondschool te volgen, zodat ze alsnog hun middelbare schooldiploma kunnen behalen. Het feit dat deze buitenstaanders telkens in problemen verzeild raken, maakt de opleiding er niet makkelijker op.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 18 oktober in de bioscoop (Universal)

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2019 stemmen

Meh...

avatar van Flitskikker

Flitskikker

Vond de trailer stiekem best leuk.

Graaf Machine

Verrassend leuke film. Natuurlijk bevolkt met allemaal typetjes, maar de chemie tussen hen werkt. Eigenlijk een irritant kinderachtige hoofdrolspeler, maar zelfs dat is leuk tussen die andere figuren.

Uiteraard een zoetsappig einde, hoe kan het anders bij zo'n vlotte komedie.

De visuele trucjes waren soms goed, maar met dat hoofd van die lerares sloegen de makers wel de plank een stukje mis. Who cares.

Graaf Machine

Dat stuk waarin die Night School luitjes zichzelf voorstelden vond ik echt grappig, vooral toen onverwacht ook nog die gevangenisgast zich aandiende. Leuke vondst !

avatar van mrklm

mrklm

De overdreven komische stijl van Kevin Hart werkt alleen als hij sterk tegenspel krijgt. Dat krijgt hij hier zeker van Tiffany Haddish. Hart speelt de rol van Teddy Walker, een man die tijdens zijn schoolexamens is weggelopen en verkondigde dat hij het helemaal zou maken in 'de school van het leven'. Zeventien jaar later lijkt hij het helemaal gemaakt te hebben: hij rijdt in een dure auto en betaalt de etentjes voor zijn aantrekkelijke, succesvolle vriendin Lisa [Megalyn Echikunwoke]. Maar het is allemaal schijn. Feitelijk heeft hij een matig betaald baantje als BBQ-verkoper (iets waar hij wel bijzonder goed in is) en is hij bang zijn vriendin kwijt te raken. Wanneer hij per ongeluk de winkel opblaast zit hij zonder werk en zonder inkomen. Zijn beste vriend kan hem helpen aan een baantje in de financiële sector... maar daarvoor móet Teddy zijn highschool-diploma halen. Hij meldt zich aan voor een avondschool die wordt gegeven door de doortastende en zeer directe Carrie [Tiffany Haddish], maar het gaat hem moeilijk af.

De woordenwisselingen tussen Hart en Haddish zijn hoogtepunten in deze komedie die vooral zijn kracht haalt uit Teddy's vermakelijke klasgenoten. Rob Riggle is grappig als een beer van een kerel met zwakke knieën, maar de film wordt gestolen door Mary Lynn Rajskub als de even verwaarloosde als 'gezegende' huisvrouw. Gezien het magere basisverhaal is dit een bijzonder geslaagde komedie geworden.

Graaf Machine

ja, mrklm, dat is wat ik wou zeggen. Bedankt !

avatar van Corcicus

Corcicus

• 2040 berichten

Vrij hilarische komedie met heel wat geslaagde grappen en fijne personages.

avatar van Doom4

Doom4

Wel een leuke film om een keer gezien te hebben....

Helaas vond ik de film vrij tegen vallen als ik hem vergelijk met ride along 1 en 2, central intelligence, get hard en jumanji. Er zitten zeker erg grappige stukken in waar ik om moest lachen maar sommige scenes met bepaalde personages waren te en te langdurig. Wel een leuk verhaal. Een zesje.

avatar van Doom4

Doom4

mrklm schreef:

Wat een vervelende personage was dat zeg!

avatar van macrobody

macrobody

De gebruikelijke onderbroekenlol van Kevin Hart. Sommige mensen kunnen hier helemaal dubbel om liggen maar voor mij zijn een paar glimlachjes het maximale. Het is ook heel afleidend dat hij zo klein is en misschien vind ik hem gewoon irritant. Volgende keer beter hopelijk.

BBarbie

Veel te schreeuwerige komedie, die nog wel enigszins leuk begint, maar al snel stoom verliest. Door de bank genomen niet het soort humor dat ik erg kan waarderen. Bovendien zijn de acteerprestaties ondermaats. Ik vrees dat ik nooit een fan van Kevin Hart zal worden.

avatar van alacer9

alacer9

Geen al te beste film maar op zich wel vermakelijk.

avatar van missl

missl

Ik heb me met deze film wel vermaakt, sommige grappen zijn te flauw voor woorden echter is de film over het algeheel wel vermakelijk. En dat komt dan voornamelijk door iedereen om Hart heen.

Doom4 schreef:

Wat een vervelende personage was dat zeg!

Neeee. Die was geweldig.

avatar van schumacher

schumacher

Zo slecht vond ik deze film niet, keek vooral lekker weg maar deze film toont nog eens aan hoe moeilijk dat het is om nog komedies te maken waar je echte heel hard moet om lachen. Hier en daar zaten er wel leuke stukken maar vele waren dan weer helemaal niet geslaagd.

Eens leuk om gezien te hebben, meer niet.

avatar van Kai-BM

Kai-BM

Leuke film voor een avondje lachen. Enkele grappen zijn inderdaad een beetje flauw, maar kijkt wel lekker weg. De verschillende personages maken de film ook erg leuk.

Tarkus

Zoals velen weten, komedie is niet mijn favoriete genre.

Maar deze film kan er wel mee door, vond hem wel geslaagd, met af en toe goede grappen.

Hij verveelde me niet en dat is al een pluspunt !!

avatar van Daan258

Daan258

Mehh, voor één keer aardig om gezien te hebben maar ik zal het snel weer vergeten.

Zo hier en dan een glimlach maar zeggen dat ik gelachen heb kan ik niet. Vermakelijk is het wel.

De speelduur was ook te lang en had zeker een dikke half uur korter gemogen.