The Dawnseeker (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Justin Price
met Franziska Schissler, Khu en Alexander Kane

Het is het jaar 2245 en de zon staat het op het punt te vergaan. Als dit gebeurt, zal er tevens een einde komen aan de mensheid. Een groepje van vijf huurlingen begeeft zich naar een onbekende planeet om er op zoek te gaan naar een mysterieus mineraal, zodat zij de zon kunnen redden. Op de planeet krijgen zij echter een ongeluk met hun ruimteschip. Voordat de huurlingen het weten, worden zij opgejaagd door een kwaadaardig wezen.

avatar van stormfox
Deze film heeft een 7.6 op IMDB wat mijn enorm verbaasd na het zien van de zwakke trailer.
Maar ik heb besloten om deze film een kans te geven.

avatar van Grindhouse62
stormfox schreef:
Maar ik heb besloten om deze film een kans te geven.
Doe geen moeite. Ik zag hem voorr de eerste keer staan op IMDB met een 8.1, toen 7.5, vervogens hier op MM 6.2 (IMDB) en nu 5.8 op IMDB. Ik heb hem gezien vanavond. Wat een ongelooflijke K.T film. Waar ze bij Imdb de waarderingen weg toveren is mij een raadsel. Ik kijk een film naar mijn keuze, niet naar recensies of waarderingen. Als deze film een 40 minuten duren aflevering was geweest van een serie, dan was hij nog 40 minuten te lang geweest. Ik kijk een film altijd uit, hoe slecht ook. Dit om op de film optimaal te kunnen stemmen. Omdat ik mijn stem niet via de officiële weg kan doen, dan maar hier. Mijn stem 0.0

avatar van steffv1
Grindhouse62 schreef:

je had ook gewoon de regisseur kunnen bekijken, dan wist je meteen dat dit niets werd

avatar van stormfox
Ik heb de film na 15 minuten uit gezet. wat een bagger.