A-X-L (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Oliver Daly
met Alex Neustaedter, Alex MacNicoll en Dorian Kingi

Miles is een tienerjongen die op een dag een militaire robothond tegenkomt. De hond, die de naam A-X-L heeft, heeft echter het hart van een normale hond. Al snel ontstaat er een hechte band tussen de twee. De wetenschappers die A-X-L gebouwd hebben zijn er niet zo blij mee en zetten alles op alles om hem terug te krijgen. Miles schakelt de hulp in van zijn slimme vriendin Sara om zijn nieuwe vriend te beschermen.

Vanaf 23 augustus in de bioscoop (eOne)

avatar van wess16
Dit lijkt me een fijne film, na het zien van de trailer. Robothond lijkt een beetje een ziel te hebben. Ik ben benieuwd!

avatar van extremezz
Flauwe film waar je het verhaal in de trailer al gezien hebt , leek mij meer een low b film.Geen aanrader en zoals je verwacht een verhaal van 2 regels.

avatar van Donucius
Deze film slaat nergens op. Leuk dat Becky G erin speelt, maar de rest? Veel mensen die na 30 minuten de zaal uit lopen. Ik was halverwege in slaap gesukkeld dus dan weet je al genoeg.
Een robothond... leuk! So what? Hoef je niet gelijk een 100 minuten durende film van te maken.
Vermijden deze meuk is het devies...

avatar van macrobody
Belabberd is het perfecte woord voor deze film. Script was belabberd, de robot hond was belabberd en het acteren was ook belabberd. Een film voor jonge tieners die zich kunnen verlekkeren aan dat grietje. Misschien zijn er wel een paar bij die er over denken om bij het leger te gaan in de hoop dat ze ook aan dit soort verkwanselarij mogen meewerken.
Nee, ik heb medelijden met de mensen die hiervoor hebben betaald.

avatar van schumacher
Dit was niet al te best.
Ik kan er niet veel goeds van vertellen van deze film behalve dat die Rebbeca Marie Gomez een schoone madam is, die zou wel maar 1.54m zijn en 21j oud.
Dat is wel een reden om de film te bekijken .

Voor de rest had het niet zoveel om het lijf. Het script, de band met de robot, die passie zeg maar was er niet echt en was ook slecht in elkaar gestoken. Hoe alles tot stand kwam was gewoon niet zo goed uitgewerkt.
Ook de chemie tussen de chick en de boy was er niet echt, dus ook daar volledig de mist in.
En het acteerwerk liet ook te wensen over.
Ondanks alles heb ik me echter niet zitten vervelen, waarschijnlijk dankzij die Gomez.

Geef dit aan een topregisseur met een groter budget en je krijgt een goede film. Er zit veel potentieel in maar in deze is dat er echt niet uitgekomen. Helaas.

avatar van Fast Eddy
idd tienerfilmpje