A-X-L (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Oliver Daly
met Alex Neustaedter, Alex MacNicoll en Dorian Kingi

Miles is een tienerjongen die op een dag een militaire robothond tegenkomt. De hond, die de naam A-X-L heeft, heeft echter het hart van een normale hond. Al snel ontstaat er een hechte band tussen de twee. De wetenschappers die A-X-L gebouwd hebben zijn er niet zo blij mee en zetten alles op alles om hem terug te krijgen. Miles schakelt de hulp in van zijn slimme vriendin Sara om zijn nieuwe vriend te beschermen.

• vanaf 16 januari te koop op dvd

Vanaf 23 augustus in de bioscoop (eOne)

avatar van wess16
Dit lijkt me een fijne film, na het zien van de trailer. Robothond lijkt een beetje een ziel te hebben. Ik ben benieuwd!

avatar van extremezz
Flauwe film waar je het verhaal in de trailer al gezien hebt , leek mij meer een low b film.Geen aanrader en zoals je verwacht een verhaal van 2 regels.

avatar van Donucius
Deze film slaat nergens op. Leuk dat Becky G erin speelt, maar de rest? Veel mensen die na 30 minuten de zaal uit lopen. Ik was halverwege in slaap gesukkeld dus dan weet je al genoeg.
Een robothond... leuk! So what? Hoef je niet gelijk een 100 minuten durende film van te maken.
Vermijden deze meuk is het devies...

avatar van macrobody
Belabberd is het perfecte woord voor deze film. Script was belabberd, de robot hond was belabberd en het acteren was ook belabberd. Een film voor jonge tieners die zich kunnen verlekkeren aan dat grietje. Misschien zijn er wel een paar bij die er over denken om bij het leger te gaan in de hoop dat ze ook aan dit soort verkwanselarij mogen meewerken.
Nee, ik heb medelijden met de mensen die hiervoor hebben betaald.