What Men Want (2019)

geregisseerd door Adam Shankman
met Taraji P. Henson, Tracy Morgan en Max Greenfield

Ali is spelersmakelaar die door haar mannelijke collega's steeds opzij wordt geschoven. Op een dag beschikt ze over het vermogen om de gedachten van mannen te lezen. Ze besluit dit in haar voordeel te gebruiken en poogt als eerste de volgende superster binnen het basketbalwereldje binnen te halen.

• Vanaf 14 maart in de bioscoop

2019, het jaar dat er een vrouwelijke versie van What Women Want (2000) uitkomt...
Arm Hollywood...

Vanaf 31 januari 2019 in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)
UPDATE: release verplaatst naar 14 maart 2019

avatar van clubsport
trailer ziet er niet veelbelovend uit behalve die bedscene dan die is wel grappig .

avatar van predator
trailer ziet er verschrikkelijk uit.....