What Men Want (2019)

geregisseerd door Adam Shankman
met Taraji P. Henson, Tracy Morgan en Max Greenfield

Ali is spelersmakelaar die door haar mannelijke collega's steeds opzij wordt geschoven. Op een dag beschikt ze over het vermogen om de gedachten van mannen te lezen. Ze besluit dit in haar voordeel te gebruiken en poogt als eerste de volgende superster binnen het basketbalwereldje binnen te halen.

• vanaf 24 juli te koop op dvd en blu-ray

2019, het jaar dat er een vrouwelijke versie van What Women Want (2000) uitkomt...
Arm Hollywood...

Vanaf 31 januari 2019 in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)
UPDATE: release verplaatst naar 14 maart 2019

avatar van clubsport
trailer ziet er niet veelbelovend uit behalve die bedscene dan die is wel grappig .

avatar van predator
trailer ziet er verschrikkelijk uit.....

avatar van Graaf Machine
Bijzonder onleuke voorspelbare hysterische clichématige flutkomedie.
Ben blij dat ik hem gezien heb, heb ik die ellende maar weer achter de rug.

avatar van soom
Iets leuker dan de ooit bekeken Wedding Planner, maar haalt het zeker niet bij het fantastische Walk to Remember.
Er is wel chemistry, er zitten een paar aardige acteurs in (helaas niet meteen de hoofdrol actrice).
Het is een beetje een schommelfilm. Aan de ene kant is het raadzaam niet te hoog te gaan ivm valgevaar, aan de andere kant is er niets leuker dan zo hoog mogelijk die schommel te laten komen, zodat je het gevoel hebt dat je vliegt.

Dat had ik. Ik had me er weinig van voorgesteld, ik bleef ook de hele tijd denken dat het beste nog moest komen, maar aan het einde had ik nu niet bepaald het idee dat ik echt heel hoog was gekomen.
Een tussendoortje, meer is het niet. Oja, ik wou wel de hele tijd dat ik het karakter Danny zag, z'n haar aanraken. Ghehe.

avatar van boemboem27
op zich best een leuke film.
eigenlijk een 100% kopie/remake oftewel gejat idee van de wat oudere film What Women Want (2000)
Met Mel Gibson.
maar ondanks dat vermakelijk

avatar van schumacher
Hetzelfde concept als what woman want met Mel Gibson.
De film zelf keek lekker weg, er waren hier en daar eens wat mindere momentjes maar al bij al leuk om eens gezien te hebben.

What Woman Want is wel een heel stuk beter dan deze.

avatar van cantforgetyou
Best een leuke film. Maar niet meer dan dat. Er zitten veel flauwe momenten in de film. Maar ook een paar goede grappen. Jammer dat de stereotypes weer om je oren vliegen. De homo's worden weer als verwijfd en onderdanig weggezet. Jammer. De hoofdrolspeelster doet het goed. Leuke meid.

avatar van macrobody
Leuke film ja, als je van een schreeuwend wijf houdt en hele saaie grappen. Dat dit door de keuring komt voor bioscoop materiaal zegt toch wel wat over het gemiddelde niveau van de menselijke intelligentie. Alle hoop is verloren...
2 sterren voor deze Porsche reclame.