• 8.299.791 stemmen

Geregisseerd door: Adam Shankman

Met onder meer: Taraji P. Henson, Tracy Morgan en Max Greenfield

Releasedatum: 14 maart 2019

Plot What Men Want

"She can hear men's thoughts. Let the games begin."

Ali is spelersmakelaar die door haar mannelijke collega's steeds opzij wordt geschoven. Op een dag beschikt ze over het vermogen om de gedachten van mannen te lezen. Ze besluit dit in haar voordeel te gebruiken en poogt als eerste de volgende superster binnen het basketbalwereldje binnen te halen.

imageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

2019, het jaar dat er een vrouwelijke versie van What Women Want (2000) uitkomt...

Arm Hollywood...

Vanaf 31 januari 2019 in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)

UPDATE: release verplaatst naar 14 maart 2019

avatar van clubsport

clubsport

trailer ziet er niet veelbelovend uit behalve die bedscene dan die is wel grappig .

avatar van predator

predator

trailer ziet er verschrikkelijk uit.....

avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

Bijzonder onleuke voorspelbare hysterische clichématige flutkomedie.

Ben blij dat ik hem gezien heb, heb ik die ellende maar weer achter de rug.

avatar van soom

soom

Iets leuker dan de ooit bekeken Wedding Planner, maar haalt het zeker niet bij het fantastische Walk to Remember.

Er is wel chemistry, er zitten een paar aardige acteurs in (helaas niet meteen de hoofdrol actrice).

Het is een beetje een schommelfilm. Aan de ene kant is het raadzaam niet te hoog te gaan ivm valgevaar, aan de andere kant is er niets leuker dan zo hoog mogelijk die schommel te laten komen, zodat je het gevoel hebt dat je vliegt.

Dat had ik. Ik had me er weinig van voorgesteld, ik bleef ook de hele tijd denken dat het beste nog moest komen, maar aan het einde had ik nu niet bepaald het idee dat ik echt heel hoog was gekomen.

Een tussendoortje, meer is het niet. Oja, ik wou wel de hele tijd dat ik het karakter Danny zag, z'n haar aanraken. Ghehe.

avatar van boemboem27

boemboem27

op zich best een leuke film.

eigenlijk een 100% kopie/remake oftewel gejat idee van de wat oudere film What Women Want (2000)

Met Mel Gibson.

maar ondanks dat vermakelijk

avatar van schumacher

schumacher

Hetzelfde concept als what woman want met Mel Gibson.

De film zelf keek lekker weg, er waren hier en daar eens wat mindere momentjes maar al bij al leuk om eens gezien te hebben.

What Woman Want is wel een heel stuk beter dan deze.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Best een leuke film. Maar niet meer dan dat. Er zitten veel flauwe momenten in de film. Maar ook een paar goede grappen. Jammer dat de stereotypes weer om je oren vliegen. De homo's worden weer als verwijfd en onderdanig weggezet. Jammer. De hoofdrolspeelster doet het goed. Leuke meid.

avatar van macrobody

macrobody

Leuke film ja, als je van een schreeuwend wijf houdt en hele saaie grappen. Dat dit door de keuring komt voor bioscoop materiaal zegt toch wel wat over het gemiddelde niveau van de menselijke intelligentie. Alle hoop is verloren...

2 sterren voor deze Porsche reclame.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Vrouwelijke versie.

Deze variant op What Women Want uit 2000 is net als die film niet zo heel sterk. Het begint echter best vermakelijk als carrièrevrouw Taraji P. Henson zich als een heuse bitch opstelt en probeert te wedijveren met haar mannelijke collega’s. Niets hoogstaand, maar wel vermakelijk. Het gekke is dat zodra het echte verhaal begint, waarbij ze plotseling de gedachten van mannen kan lezen, de lol er snel vanaf is. De grappen zijn namelijk niet alleen ontzettend voorspelbaar, maar ook erg flauw.

Als men tegen het einde ook nog eens de registers opentrekt om alle mogelijke moraliteit in het laatste half uur te proppen, ben je als kijker bijna geneigd om vroegtijdig af te haken. Henson kan moeilijk de hele film dragen, Erykah Badu irriteert en Tracy Morgan is eigenlijk nooit grappig. Het kleine beetje geslaagde humor van het eerste half uur staat niet in verhouding tot het flauwere middenstuk en de belabberde finale. Ondanks het geinige gegeven, waar men veel meer uit had kunnen halen.

Met dank aan Paramount voor het recensie-exemplaar.

avatar van K. V.

K. V.

Ik kende deze film niet, maar al gauw begon een belletje te rinkelen. Een vrouwelijke variant op de film What Women Want. Het is wel een leuke film geworden. De cast deed het nog goed en verder zag de film er prima uit. Het verhaal verveelde niet, al was het einde natuurlijk wel voorspelbaar.

Het origineel was wel leuker, maar deze was ook wel het bekijken waard.

avatar van clubsport

clubsport

Ik had vooraf verwacht dat dit een heel vervelende man bashing versie zou worden van what women want .

En aanvangkelijk leek het die kant ook op te gaan , Ali is op het bloedirritante af een zelfingenomen narcistische bitch die overal denkt recht op te hebben , ze behandeld haar assistent ( weer zo'n flauwe nichten rol ) als shit en de flauwe sexgrappen voor haar gaven er zijn zijn kinderlijk slap .

Ook de mannen op haar werk zijn op het stupide af belachelijk in het karikatuur getrokken , ok het is comedie maar kom op zeg , dit is lachwekkend dom .

Na haar transformatie word het wel wat beter en ze krijgt zelfs het deksel op het laatst een beetje op de neus maar niet voor natuurlijk nog even de spreekwoordelijke middelvinger naar de boys club op haar werk gestoken moet worden .

De film is geen complete mislukking geworden maar op alle vlakken verder is dit deel inferieur aan zijn voorganger .

Mischien had het veel boeiender geweest als men gekozen had voor dezelfde titel als deel 1 maar dan met een vrouw die de gedacten van andere vrouwen kan lezen .

wetend hoe vrouwen achter elkaars rug om over elkaar roddelen had dit een boeiend maar waarschijnlijk niet echt komisch deel kunnen opleveren .

avatar van mark080959

mark080959

Slechtste film sinds 'profession reporter'. Flauwe en zeker niet originele Mel Gibson kopie. geen tijd aan besteden

avatar van sanne12345

sanne12345

Eigenlijk weet je vantevoren al wat iedereen denkt, het staat meestal op hun gezicht geschreven. Dat maakt het heel voorspelbaar.

Geen film voor de bios, maar het kijkt wel lekker weg onder de afwas oid.

Heel irritant hoe stereotyp de jongens die homo zijn worden weggezet. Erg jaren 90 dat ze elkaar niet eens een zoentje op de mond geven.