White Rabbit (2018)

Komedie / Drama

geregisseerd door Daryl Wein
met Vivian Bang, Nico Evers-Swindell en Nana Ghana

Sophia is een Koreaans-Amerikaanse performance artieste die nadat ze afgestudeerd is aan de kunstacademie haar werk probeert voort te zetten maar moeite heeft erkenning te vinden of de eindjes aan elkaar te knopen. Ze doet klusjes via TaskRabbit - een applicatie die freelance-arbeid combineert met de lokale vraag. Op een dag ontmoet ze Victoria, een jonge fotografe die vanuit Ghana naar Los Angeles verhuisde. Nadat haar fietsslot per ongeluk beide damesfietsen heeft vastgeketend, blijven de twee bij verschillende gelegenheden elkaar tegen het lijf lopen en uiteindelijk begint Sophia te vallen voor Victoria...