ad

Geregisseerd door: Tim Sutton

Met onder meer: Frank Grillo, Jamie Bell en Margaret Qualley

Releasedatum: 15 februari 2019

Over Donnybrook

'Donnybrook' vertelt het verhaal van twee mannen: de ene is een voormalige marinier die moeite heeft om financieel voor zijn gezin te zorgen, de ander is een gewelddadige drugsdealer die al heel wat gevechten op zijn naam heeft staan. Beiden zijn vastbesloten om deel te nemen aan Donnybrook, een legendarische knokpartij waarbij er maar liefst honderdduizend dollar te winnen valt.

imageimageimageimageimage

avatar van Brabants

Brabants

Donnybrook is een heerlijk grauwe film zoals we dat kennen als Out of the Furnace. Ik wil zeker niet beweren dat het überhaupt in de buurt komt, maar toch.... Het is een film waarvan je kunt zeggen dat het puur is. Alles is ook gewoon puur! Je houdt ervan of niet. Het genre liegt er niet om. Heb er zeker van genoten.