Lola et Ses Frères (2018)

Alternatieve titel: Lola & Her Brothers

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Jean-Paul Rouve
met Ludivine Sagnier, José Garcia en Jean-Paul Rouve

Lola heeft twee broers: Benoit, die voor de derde keer trouwt, en Pierre, die te laat komt op de bruiloft. Er volgen excuses, verwijten, geroep en ruzies. Ieder probeert het beste van zijn leven te maken. Benoit wordt vader zonder voorbereid te zijn. Lola heeft een ontmoeting met Zoher terwijl ze haar scheiding moet regelen. Wat Pierre betreft; zijn professionele problemen maken hem verbitterd. Alles in hun leven zou moeten verdwijnen, maar deze drie zijn onafscheidelijk.