Sauver ou Périr (2018)

Alternatieve titel: Through the Fire

Frankrijk

geregisseerd door Frédéric Tellier
met Damien Bonnard, Anaïs Demoustier en Pierre Niney

Franck is een brandweerman uit Parijs. Hij redt mensen. Hij woont in de kazerne met zijn vrouw. Hij is gelukkig. Tijdens een interventie bij een brand offert hij zichzelf op om zijn mannen te redden. Wanneer hij wakker wordt in een behandelcentrum van Les Grands Brûlés, realiseert hij zich dat zijn gezicht in de vlammen onherstelbaar is verbrand. Hij zal opnieuw moeten leren hoe hij moet leven en accepteren om op zijn beurt gered te worden.