West of Hell (2018)

Western / Horror

geregisseerd door Michael Steves
met Tony Todd, Michael Eklund en Lance Henriksen

1872, Georgia. Het is reeds zeven jaar geleden dat er een eind kwam aan de Amerikaanse Burgeroorlog. Het is nacht en voormalig slaaf Jericho Whitfield is per trein onderweg naar Atlanta. Jaren geleden werd zijn dochter op brute wijze omgebracht door zijn voormalige meester. Jericho is vastbesloten de dood van zijn dochter te wreken, maar krijgt te maken met een kwaadaardige huurling. Daarnaast ontdekt Jericho dat er naast hen iets duisters aanwezig is in de trein.

avatar van mcdaktari
Dit ziet er maar goedkoop uit vind ik. Western in combinatie met horror kan best leuk zijn maar deze is in mijn ogen nou niet bepaald een topper. En als ik Tony Todd dan zie met z'n geforceerd porum, dan haak ik al helemaal af.