ad

Western / Horror | 90 minuten

Genre: Western / Horror

Geregisseerd door: Michael Steves

Met onder meer: Tony Todd, Michael Eklund en Lance Henriksen

IMDb beoordeling: 4,5 (640)

Releasedatum: 1 januari 2018

Over West of Hell

"This is the last stop"

1872, Georgia. Het is reeds zeven jaar geleden dat er een eind kwam aan de Amerikaanse Burgeroorlog. Het is nacht en voormalig slaaf Jericho Whitfield is per trein onderweg naar Atlanta. Jaren geleden werd zijn dochter op brute wijze omgebracht door zijn voormalige meester. Jericho is vastbesloten de dood van zijn dochter te wreken, maar krijgt te maken met een kwaadaardige huurling. Daarnaast ontdekt Jericho dat er naast hen iets duisters aanwezig is in de trein.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Annie Hargraves

Grace McDowell

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dit ziet er maar goedkoop uit vind ik. Western in combinatie met horror kan best leuk zijn maar deze is in mijn ogen nou niet bepaald een topper. En als ik Tony Todd dan zie met z'n geforceerd porum, dan haak ik al helemaal af.

avatar van André Borgeld

André Borgeld

Ik vond de film wel vermakend vooral de setting waarvan je in het begin geen idee hebt welke kant het uit gaat.

Men blijkt in hell te zijn en men heeft nog 1 kan om hun daden in te zien en hiervan te leren. Vreemde is dat wanneer ze er van leren ze alsnog gestraft worden

avatar van klara

klara

Oersaai deze horrorfilm. En visueel ontzettend lelijk bovendien. Ook het acteerwerk was dramatisch

slecht. En natuurlijk pure broodwinning voor een acteur als Lance Henriksen. Net niet bagger genoeg

om de film een 0.5 te geven.