Come Home (2018)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
180 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Andrea Harkin
met Christopher Eccleston, Paula Malcomson en Anthony Boyle

Greg en Marie zijn negentien jaar getrouwd, wanneer Marie plotseling Greg en hun drie kinderen verlaat. 'Come Home' wordt verteld uit het gezichtspunt van de hoofdpersonen en meerdere flashbacks. Hoe konden twee mensen die zo van elkaar hielden, nu zo tegenover elkaar staan? Kan een kind zijn moeder vergeven dat zij is weggegaan? En waarom nam Marie zo’n ingrijpende beslissing?