Bon Bini Holland 2 (2018)

Nederland

geregisseerd door Jon Karthaus
met Jandino Asporaat, Liliana de Vries en Julien Croiset

Robertico wil zijn vriendin Noella ten huwelijk vragen. Net op dat moment besluit deze laatste een "time-out" in te lassen. Robertico is vastbesloten om haar terug te winnen en vliegt haar achterna naar Nederland.

HorrorFan007 schreef:
Allemaal zure mensen hier hoor.

Omdat de meeste mensen het een ruk film vinden,het is ook een ruk film.
Maar Jandino denkt dat die alles kan, maar acteren is daar niet één van!!

Verder wens ik iedereen op Moviemeter een goed 2019 toe!!

avatar van RebbelDebbel
Gisteren heen geweest op verzoek van manlief. Tenenkrommend slecht. Racistisch en uitermate grof. Ik kreeg echt last van plaatsvervangend schaamtegevoel. Een enkele keer gelachen, maar vooral gestoord aan deze film.

Ieder zn ding natuurlijk, maar ik heb m met tegenzin uitgezeten.

avatar van WMiltenburg
Goedemorgen,

Van de week als laatste kans deze film nog mogen zien!
Persoonlijk kan ik mij niet vinden in de mening van bovenstaande. Het moge dat wellicht niet mogelijk zijn deze karakters omgekeerd af te beelden, maar voor zo'n discussie ga ik niet voor naar de bioscoop.
Jandino heeft een leuke, ietwat voorspelbare film gemaakt. Humor was er zeker en een paar keer goed gelachen. Maar deze film zal niet heel lang in mijn geheugen gegrift staan. Leuke film, maar niet meer dan dat. De cast vond ik goed en het filmwerk ook voldoende:)…

Eindconclusie: leuke film, maar hij zal op verjaardagen niet besproken gaan worden.

Hallo ik ben Jandino en ik ben grappig. Nee, nu niet meteen gaan lachen doe dat maar in de film. Ik heb nog zo gezegd bij deel 1, ga nou niet roepen dat het grappig is want dat wekt verwachting. Het is afgrijselijk. Een man trekt een jurk aan en rent als een scheldende travestiet door de film. Wat een idioterie. De racistische Rotterdamse Gerrie ziet er uit als een mislukte zombie. O, er is ook nog een verhaal maar dit is de grootste uitdaging om die te vinden. Ik ben net uit het revalidatie centrum ontslagen voor kromme tenen van deel 1. Ik heb alweer een afspraak moeten maken, ? zero points.

Vond hem iets leuker dan deel 1, maar kan dat dit een zeer persoonlijke ervaring is, omdat ik me bij de eerste voornamelijk heb geërgerd aan de irritante typetjes van Asporaat en ik bij dit vervolg al een zekere gewenning had. Eigenlijk gewoon meer van hetzelfde, leuke absurde humor af en toe in de bijrollen, als Asporaat in beeld komt haak ik echter nog steeds even af. Onbenullig filmpje eigenlijk, slap verhaal, maar als dit de ontspanning is die je nodig hebt na een moeilijke dag ga je gang. Als project in het kader van Holland Promotion is dit kinderachtige gedoe beschamend, een verkleedpartijtje in je eigen slaapkamer is waarschijnlijk ook opwindender, maar aangezien we jaren geleden toelieten dat Paul de Leeuw Filmpje! mocht afleveren, moeten we Asporaat ook gunnen dat hij zijn eigen doelgroep mag bedienen.

Ik lag dubbel van het lachen en ik hoop dat er nog een derde deel komt.