Los Futbolísimos (2018)

Spanje
Komedie / Sport

geregisseerd door Miguel Ángel Lamata
met Julio Bohigas-Couto, Milene Mayer en Marcos Milara

Francisco en zijn vrienden spelen in een voetbalteam dat zijn diepste dal heeft bereikt. Ze moeten één van de komende drie wedstrijden winnen om te voorkomen dat de school hun team opdoekt. Een serie vreemde gebeurtenissen vindt plaats tijdens de eerste twee wedstrijden. Toeval? Francisco en zijn vrienden besluiten om een onderzoeksteam, The Footballest, op te richten om dat uit te zoeken.