ad

Oorspronkelijke taal: Spaans

Releasedatum: 1 september 2017

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Toc Toc

"I have to see her. I have to see her. I have to see her. I have to see her."

Een groep patiënten met OCS (obsessief compulsieve stoornis, ook bekend als dwangneurose) wacht op hun arts. Deze is echter te laat vanwege een vertraagde vlucht, waardoor ze met elkaars eigenaardigheden opgescheept zitten. Dat zorgt voor een reeks dolle toestanden waarbij de zaken soms erg uit de hand lopen.

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Ontzettend leuke onbekend-maakt-onbemind komedie die gelukkig in m'n algoritme van Netflix belandde. Veel vaart en leuke personages in een verhaal dat OCB niet belachelijk maakt maar waarbij er gelukkig mét en óm elkaar gelachen mag worden, iets wat ik zelf ook heb gedaan. Heerlijke film, een van de origineelste die ik in tijden heb gezien.

avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

Een lekker stelletje ongeregeld in deze film. Het kijkt allemaal lekker weg, af en toe leuke humor en die Spanjaarden blijven temperamentvol in hun conversaties maar het had van mij allemaal iets minder ''humaan en braaf'' gemogen en wat meer mogen ontsporen. Sadistisch als ik ben. 3*

avatar van Drulko Vlaschjan

Drulko Vlaschjan

Achterlijke film, het eerste half uur tenminste, daarna ben ik afgehaakt. Matige acteurs die allemaal nogal ongeloofwaardig en grappig bedoeld met hun dwangneuroses omgaan, nou, hilarisch zeg. Er staat sowieso vrijwel alleen maar bagger op Netflix, waarom is dat? Na een maandje proefdraaien meteen mijn abonnement weer opgezegd. Gelukkig is er Cineville.

avatar van david bohm

david bohm

Deel van de cast doet het leuk, zoals de receptioniste, Sra Blanca en de man met Gilles de la Tourette maar het is wel erg kluchtig met ontzettend veel herhalingen van zetten. Het ziet er allemaal verzorgd uit en de twist, hoewel ik die aan zag komen is geinig.