Wonder Woman 1984 (2020)

Alternatieve titels: WW84 | Wonder Woman 2

Actie / Avontuur

geregisseerd door Patty Jenkins
met Gal Gadot, Kristen Wiig en Chris Pine

De jaren 80. Diana Prince wordt geconfronteerd met de Koude Oorlog en is op weg naar de Sovjet-Unie. Daar zal ze het op moeten nemen tegen Barbara Ann Minerva, beter bekend als de levensgevaarlijke 'Cheetah'. Barbara was een Britse antropoloog die via de plantengod Urtzkartaga speciale krachten heeft gekregen.

• Vanaf 24 december in de bioscoop

avatar van Shinobi
De nieuwe releasedatum is zojuist door Gal Gadot bekend gemaakt en deze staat nu gepland voor vijf juni 2020. Gaat lekker daar bij DC...

avatar van Kondoro0614
Moet eerst nog een hele berg andere DC films kijken..

Kondoro0614 schreef:
Moet eerst nog een hele berg andere DC films kijken..

Zo heel veel titels zijn dat niet.

Wel beroerd dat Wonder Woman zo laag komt. Dat was nou de enige echt geslaagde DC film.

avatar van Kondoro0614
Ajax&Litmanen1 schreef:

Zo heel veel titels zijn dat niet.

Niet? Ik dacht dat DC wel een aardige catalogus had .

Kondoro0614 schreef:

Niet? Ik dacht dat DC wel een aardige catalogus had .

DC Extended Universe - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Je hoeft slechts 5 titels te bekijken en je bent weer bij.
Maar waarschuwing, de meeste titels zijn zwak.

avatar van eltorro
Ik kijk er naar uit. Heb tot nu toe van elke DCEU film kunnen genieten met Aquaman, Man of Steel en Wonder Woman als toppers.

avatar van Decec
Wauw.....

avatar van John Milton
Wel een erg lekkere trailer hoor, ik word er blij van.

avatar van Duke Nukem
Hoezo alleen de stem van Chris Pine?

avatar van Nick Theunis
Duke Nukem schreef:
Hoezo alleen de stem van Chris Pine?

Scherp! Dat stond destijds, juni 2018, meen ik zo vermeld op IMDb. Ik heb een correctie ingediend.

avatar van Nicholas
Wat een beeldschone vrouw is het toch. Trailer: meh.

avatar van Ajax&Litmanen1
Release vertraagd naar 2 oktober.

avatar van tronnie
Wonder Woman 1984 ? Leuk ! Kijk er naar uit..
Dacht eigenlijk dat er geen 2e zou komen van dezelfde filmregisseur omdat Patty Jenkins toch na het succes van de eerste Wonder Women een contract tekende bij Netflix ?

Ik heb er een hard hoofd in.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Release vertraagd naar 2 oktober.

Release vervroegd naar 1 oktober.

Nieuwe trailer geplaatst!

avatar van catdog
Fijne trailer. De eerste blik op Cheetah is ook zeker niet verkeerd.

avatar van brawljeff
Deze trailer is qua toon al een stuk meer naar mijn smaak. Hopelijk sluit de film zelf daar ook bij aan. Alle komediescenès met Chris Pine lijken wel tenenkrommend slecht te gaan worden.

Wonder Woman 1984 opnieuw uitgesteld door corona | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

NU.nl schreef:
De film zou eigenlijk op 2 oktober uitkomen, maar de filmstudio heeft dat nu verschoven naar 25 december.

Vraag me toch af of dit ook voor Nederland geldt.

avatar van CorvisChristi
Hoe vaak en hoe lang kan je nog een film uitstellen? Die verrotte crisis, daar zijn we voorlopig echt nog niet vanaf. Ondertussen lijden bioscopen gigantische verliezen, mede door het feit dat een blockbuster als Mulan ook nog eens op Disney+ is uitgebracht.
Het gevaar schuilt erin, dat op een gegeven moment, corona of geen corona, de interesse op den duur afzwakt, waardoor films hun hype gaan verliezen.
Nu staat Wonder Woman 1984 slechts een week na Dune gepland. Wat maakt de crisis in december dan anders dan nu? Het is niet zo dat in december de zaken er volledig anders voorstaan en iedereen en masse opeens naar de bioscoop gaat. Of er moeten 'wonderen' gaan gebeuren.
Waarom niet gewoon een film als deze nu uitbrengen en de komende 3 maanden lekker laten draaien in de bios, zodat men verspreid in de gelegenheid is om deze alsnog te zien?

Wedden dat we in november het bericht krijgen dat WW84 is uitgesteld naar februari 2021?

Het lijkt me juist verstandig om zo'n toegankelijke blockbuster als deze nu uit te brengen, maar helaas...

Gelukkig kunnen we nog allemaal naar de verwarrende en vervelende blockbuster van deze zomer, Tenet, gaan kijken. Toch nog iets...

avatar van anne J
Jammer dat het weer is uitgesteld .. Zou hiervoor wel even naar de bios gaan.

kappeuter schreef:
Vraag me toch af of dit ook voor Nederland geldt.

Ik heb dit nagevraagd:

In Nederland een dag vroeger: vanaf 24 december in de bioscoop.