Silencer (2018)

Alternatieve titel: Final Shot

Actie / Thriller

geregisseerd door Timothy Woodward Jr.
met Johnny Messner, Danny Trejo en Chuck Liddell

Frank is een voormalig huurmoordenaar en heeft de bijnaam "The Silencer". Hij leeft een normaal leven met zijn nieuwe vriendin en diens dochter. Daar komt echter verandering in wanneer een maffiabaas wil dat Frank de moordenaar van zijn dochter ombrengt. Frank zal alles op alles moeten zetten om zijn geliefden te beschermen.

avatar van EIGER3970
Een paar gure types, dat is alles!

avatar van nadrin
Zo zwak. Wat een flauw scenario