He Knows Your Every Move (2018)

Alternatieve titels: Deadly Hack | Devil in I.T.

1 stem

Thriller / Drama

geregisseerd door Lane Shefter Bishop
met Rosalie McIntire, Andrew Kai en Sofia Pernas

De laptop van Molly begeeft het. Ze haast zich naar een computerzaak, omdat ze wil dat de laptop zo snel mogelijk gerepareerd wordt. Nadat Molly haar laptop in goede staat terugkrijgt komt zij in contact met de aantrekkelijke Jack Newsom. De twee kunnen het meteen erg goed met elkaar vinden en blijken veel dingen gemeen te hebben. Molly denkt dat Jack de perfecte man voor haar is. Daar komt echter verandering in wanneer Jack zich bezitterig begint te gedragen. Molly wil hem een tijdje niet meer zien, maar Jack accepteert dit niet.