Première Année (2018)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Thomas Lilti
met Vincent Lacoste, William Lebghil en Darina Al Joundi

Antoine begint voor de derde keer aan zijn eerste jaar medicijnen. Benjamin komt rechtstreeks van de middelbare school, maar hij realiseert zich snel dat dit jaar geen gemakkelijke opdracht zal zijn. In een hevig competitieve omgeving, met moeilijke klassen en nachten gewijd aan revisies in plaats van feesten, zullen beide studenten hard moeten werken om de juiste balans te vinden tussen de ontberingen van vandaag en de verwachtingen van morgen.